6/02/2012


w końcu przydałoby się coś dodać. ostatnimi czasy cierpię na brak wolnej chwili, ot cały powód mojej nieobecności tutaj. w sumie to powinnam mieć więcej czasu - od tygodnia nie byłam w szkole, ale tyle spraw się nazbierało, że momentami nie wiem jak się nazywam. przez ostatni tydzień zdążyłam nacieszyć się nowo narodzonym życiem - panterką. moje ukochane maleństwo przeżyło niecałe dwa dni, a kolejna dwa dni po nim płakałam. szkoda, ale może to lepiej, że nie cierpiała, bo prawdopodobnie byłaby niepełnosprawna. we worek odbierałam poród kolejnych trzech maluchów - krówka, tygrys i orzeszek. te na szczęście póki co jakoś sobie radzą. pięć zarwanych nocy, cztery godziny snu w sumie, like it! i tak je kocham, są takie niezdarne. pokazałabym wam je, ale póki co odwracają się do mnie dupą. aktualnie siedzę i wcinam truskawki. chwila wytchnienia dla mnie, mogę pozbierać myśli. właśnie dotarło do mnie, że chyba jestem zakupocholiczką. wszystkie pieniądze jakie mam przepuszczam. a jak nie mam, to kombinuję tak, aby je zdobyć, omg! muszę trochę przystopować, szczególnie że nigdzie nie mogę znaleźć pracy. czemu ludzie nie chcę zatrudniać nastolatek?



a u was działo się coś ciekawego przez ostatni tydzień?
.

21 comments:

GumiJagoda said...

a u mnie cieżko nauka nauka nauka

Kaasiaacee said...

mmmm .. truskawki <3

badgalagi said...

ja też mam wrażenie, że jestem zakupoholiczką.. zdecydowanie za dużo czasu spędzam na zakupach!

respecttoyoung said...

świetny blog :D

siema mamo said...

Ja też dziś jadłam truskawki! <3
dziękuję za głos. straszniemocnobardzo.

me.gusta.xd said...

truuuuuuuuuskawkiiiiiiiii

Ada said...

truskawki ;D
u mnie już luzik z nauką ;D

Stefcio said...

mniaamm ;3
dzisiaj też wpierdzielałam tuskaffki ^^

Oczytana said...

Mmm.. pycha. Kocham truskaweczki<3

Oliwia said...

oo, widzę truskawki <3

Natalie Leung said...

hmmmm yummm!

natalie
http://lucyandtherunaways.blogspot.com

Aengie said...

mniami mniami <3

sue said...

mmm, wczoraj jadlam truskawy *_*

idzasta said...

u mnie przez ostatni tydzień szkoła, nauka, szkoła, szkoła i nauka.

Anonymous said...

Pyszności:)

Unknown said...

u mnie tylko szkoła i szkoła
dobrze że teraz mam dłuższy weekend
w wolnej chwili zapraszam do mnie!

Grr said...

Truskawki ze śmietaną! O.O <333


P.S. Zapraszam do mnie na nowy, dłuuugi wpis. :D
www.ania-astra-jaworska.blogspot.com

my life my cookie said...

Super blog, obsewruję cię i zparaszam do mnie <3
truskawki :33

FashionCarolinna said...

Mniam <3 truskawki <3

Kaasiaacee said...

omnomnom .. truskawki :D

ejpriil said...

dobra oddawaj te truskawki !