6/09/2012

.
nie wierzę, że choć 1/4 część was przeczytała poprzedni post. widząc truskawki wszystkie tylko pisały "truuskawki! <3'. ale mniejsza z tym, po co ja sobie język strzępie? ten blog i tak piszę ja choćbym nawet miała go pisać tylko dla siebie. ostatnio, a w sumie dzisiaj poznałam pewnego aktora, który aktualnie gra w znanym serialu. piszemy, a on wydaję się w porządku facetem. jednak mam wątpliwości co do siebie. ta nowa znajomość utwierdzam mnie tylko w fakcie, że chciałabym być kimś zupełnie innym, czuję jakbym była jakaś nijaka przy nim, żadnych planów i większych ambicji. nie wiem co z tego wyniknie, ale fajnie jest burzyć stereotypy, jakie miałam na temat gwiazd. zdążył już otworzyć mi oczy na pewne aspekty życia, na które ja nie zwracałam wcześniej uwagi. trzeba przyznać, że jest wyjątkowym człowiekiem, a nie typowym celebrytą. fajnie jest też móc porównać go, jego zachowanie, charakter, z postaciami/rolami, które zdążył zagrać. nie myślcie proszę, że jestem naiwna i ten człowiek się tylko podszywa pod tą osobę. nie, jest dokładnie tym za kogo się podaje i wiem to na pewno. o dziwo, bo sama nadal w to nie wierzę. ale ta rozmowa wyszła mi na dobre, zapomniałam o pewnych rzeczach, choć niestety przypomniała o innych. mam tylko nadzieję, że jeszcze się odezwie. jak nie, no to trudno, ja się nie będę narzucać, bo po co? żałuję tylko teraz, że nie jestem ciut starsza i że nie pokierowałam swoim życiem inaczej. ale może właśnie wszystko przede mną, może mam jeszcze szanse zmienić siebie i coś w swoim życiu. a teraz chcę ci podziękować za tą rozmowę, choć i tak wiem, że tego nie czytasz. i wam też chciałabym podziękować, jeśli wy to przeczytacie.
.

34 comments:

Alicja Waligóra said...

rozumiem Cię w stu procentach, też czasami wydaje mi się, że nie idę w tym kierunku którym tak na prawdę chciałabym podążać. Ale nigdy nie jest za późno, ostatnio właśnie doszłam do wniosku, że w końcu życie jest tylko jedno, dlatego wprowadzam do mojego życia pełno zmian.

Aengie said...

nie jesteś nijaka... też mam takie chwile że tak myślę ,zresztą chyba nawet tak jest,ale zdaje mi się że oczekujemy od siebie samych za dużo

Anonymous said...

Jak to przeczytałam to, aż głupio mi się zrobiło jak ja sama czasem zamiast notki to komentuję zdjęcia.

Mam nadzieję, ze wasza znajomość się 'rozwinie'. :)

Murphose said...

na twój blog trafiłam przypadkowo.. sama się dziwię, że dopiero teraz. podczas czytania tego postu, czułam się, jakbym czytała swoje myśli.. może to głupie. w każdym bądź razie będę tu zaglądać częściej, a tobie życzę aby Wasza znajomość się rozwinęła :) pozdrawiam i zapraszam do mnie - www.murposhe.blogspot.com

Klara said...

Ja też jeszcze nie mam żadnych konkretnych planów na przyszłość i w ogóle na wszystko.
Super, że rozmawiasz z aktorem i się z nim dogadujesz, oby tak dalej :)

Aengie said...

oby :) w końcu nie dałam jakiś najlepszych szkół :)

Anonymous said...

Hm.. jakby to powiedzieć.. Azjatyckie seriale opowiadające zazwyczaj o miłości, problemach itp :) Czasami zdarzą się także śmieszne momenty. Dokładniej nie umiem wytłumaczyć. Trzeba obejrzeć, żeby to bardziej zrozumieć. :))

GumiJagoda said...

ja przestałam się przejmować czy czytają czy nie. Ja piszę go w 100% dla siebie

Endingstory said...

Ja jeszcze nie miałam okazji poznać żadnego aktora, bynajmniej nie pamiętam żeby coś takiego mi się przydarzyło :P
Myślę , że Wasza znajomość się rozwinie :)

Anonymous said...

Na pewno 1/4 tak zrobiła .. Jeżeli chodzi o mnie i mój tutaj komentarz .. To szczerze mówiąc nie wiem co tu napisać .. Choć w sumie mogę tylko powiedzieć , że masz rację jeszcze wszystko przed tobą .. Zobaczysz wszystko dzieje się w swoim czasie .. Ciekawe jest to , że są takie osoby , które się nie pogubiły i nadal są sobą ;d Miałam na myśli aktorów ..

badgalagi said...

ja przeczytałam :))
mam nadzieję, że coś z tego będzie i znajomość się rozwinie ;)

madame-chocolate.blogspot.com said...

masz świetne logo bloga! ;D
pozdrawiam i zapraszam Cię na: http://madame-chocolate.blogspot.com/

unusual flower :) said...

też tak miałam , wszystkie mamy. w życiu spotykamy wiele ludzi , młodszych i starszych , dla większości wiek nie ma znaczenia - to tylko liczba. także nie przejmuj się tym , tylko ciesz , że jesteś zdrowa , że poznajesz takich świetnych ludzi , że idziesz do przodu . nie martw się o przyszłość , szkoda czasu. ' życie samo pisze scenariusze' :)

Niallerowa ♥ said...

Trzymam kciuki, żeby znajomość się rozwinęła ^^ ;))

rosaelle said...

Zgadzam się z Tobą, bloga też piszę dla siebie i wiem, że większość tylko przegląda obrazki.. ;)

sue said...

czasem po prostu za wiele od seibie wymagamy ;)

Vivid said...

No cóż, zauważyłam, że blogerki to wzrokowcy, sama w sumie tak mam. Zachwycę się obrazkiem,a notka idzie w kąt. : )

Stefcio said...

powodzenia z aktorem ;*

Remik said...

W sumie ja często zacząłem myśleć nad swoim życiem i przyszłością.
doszedłem do wniosku że muszę zrealizować moje marzenia, czyli zostać projektantem xD

Nie myśl tak !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Będziemy świętować nasz rok w tej klasie. :)

Kaasiaacee said...

Ja czytałam całą, hehe :D
Doskonale cię rozumiem ;D

Cathleen Sural said...

Całkowicie Cię rozumiem, sama pisząc recenzje na swoim blogu, odnoszę wrażenie, że tak naprawdę nikt ich nie czyta.
Jestem ciekawa o jakiego aktora chodzi ;)

sue said...

a ja tam lubie sobie przyozdobic pazurki :D

Anonymous said...

No w sumie. :)

DariaTyborska said...

wiem jak się czujesz to jest na serio denerwujące, miałam kilka dni temu post o truskawkach od babci i było ich zdjęcie i większość tylko truskawki <33 itp.

Renessmen said...

Sama coś wiem o tych bezsensownych komentarzach... ale cóż na to poradzić.
Bardzo trzymię kciuki żeby wasza znajomość się rozwinęła, i nie myśl że jesteś nijaka. Wszystkie plany przyjdą w swoim czasie:)

sue said...

a no rozumiem, u mnie czasem tez znajda sie takie wsiowe rzeczy, ale jak bardziej sie poszuka, to mozna naprawde super ciuchy wynalezc :>

idzasta said...

ciekawa jestem z kim rozmawiałaś ;p
Pamiętaj, że zawsze jest czas na realizowanie swoich marzeń, gdybym ja mogła cofnąć czas na pewno bym to zrobiła.
Z osobami, które czytają posty po łebka spotkałam się nie raz, przywykniesz. Bloga pisze się dla siebie i pięciu stałych czytelników ;) Takie moje zdanie

Krejzolita said...

Świetny masz blog wiesz?:)Na pewno będe tu częściej zaglądać :D PS.Obserwujemy?:*buziaki:*:*

sue said...

no wlasnie, kurcze jak znajdzie sie odpowiedni model, to zawsze cos nie tak -,-

Oczytana said...

Gdzie ty go poznałaś?

zaraz.zrezygnuje said...

nigdy nie jest za późno na zmiane swojego życia, przynajmniej tak mi się wydaje ;)
ps. na Twoim blogu jest tak czysto ;) podoba mi się to ;)

Patrycja said...

Aktora ....? Ale rewelka .
Ale nijaka nie jesteś .!
Każdy w sobie ma coś pięknego, cośś fajnego <3
Świetny BLOG ^_^
wpadnij do mnie *_*
www.everyday-smart.blogspot.com

Nelia . ♥ said...

Może jeszcze jest szansa znienic pewne aspekty swojego zycia . ;)