5/27/2012


koniec weekendu, ratujcie! dzisiaj miałam wybrać się na zakupy, jednak dopiero przed południem ogarnęłam, że wszystkie sklepy pozamykane. zapłon. a więc dzisiejsze plany zrealizuję jutro. nie wiem co chcę kupić, jak zwykle zapewne do mojego koszyka wpadnie pełno ciuchów, które są mi kompletnie nie przydatne i nie potrzebne, a później będą miesiącami leżeć w szafie. cała ja. zwierzęce motywy w naszych outfit'ach goszczą coraz częściej. dodają im charakteru i potrzebnego pazura. musimy jednak uważać, aby z nimi nie przesadzić, bo wtedy nasza stylizacja może wyglądać tandetnie. te oto dwa t-shirty są właśnie z działu 'zakupy pod impulsem'. kupiłam je kilka miesięcy temu i może założyłam dwa razy. widziałam je głównie zestawione z szortami, ale muszę poszukać nowych rozwiązań.


new yorker 54,95 pln

new look 119,90 pln 


a wy lubicie zwierzęce motywy? a może wręcz przeciwnie i wystrzegacie się ich jak ognia? 

56 comments:

M. said...

ja nie przepadam za zwierzęcymi motywami ;) chociaż jedną bluzkę w posiadaniu mogłabym mieć, jednakże trudno mi znaleźć odpowiednią ;)
dzięki za odwiedziny, również dodaje:)

magdalena ; ) said...

lubimy, lubimy ;D
świetne bluzki ;d
pozdrawiam ;d

Effy :3 said...

podoba mi się ten motyw tylko w małych ilościach ;3
dodaje ^^

Ada said...

fajna bokserka ;D

Mi vestido de lentejuelas said...

Lovely shirt!!!!
do you want to follow each other?
kisses from Spain
mivestidodelentejuelas.blogspot.com

badgalagi said...

jeśli chodzi o zwierzęce motywy to bardzo lubię motyw panterki:)
w swojej kolekcji mam kilka bluzek, sukienke, legginsy, buty i apaszke własnie w panterkę ;))

We Live!We Love!We Rock! said...

Mnie podoba się ta pierwsza koszulka:) Właśnie doszłam do wniosku, iż osobiście lubię motywy zwierzęce, ale nie mam żadnej rzeczy w swojej szafie z takimi motywami. Czas to koniecznie zmienić :)

Panna Karina said...

Tygrys<3

not for the magazine said...

Ostatnio na jakimś blogu widziałam sukienkę z gorylem! była świetna ;) Ale koszulki też fajne ;)

ksenia ♥ said...

nie lubie zwierzecych motywow ;p
ale bluzki ladne :)

Endingstory said...

nie przepadam za zwierzętami na bluzkach ;)
też tak mam ,że kupuje pierwsze co mi w oko wpadnie , wyjde w tym raz i leży w szafie przez rok albo i dłużej :P

Endingstory said...

również obserwuję :)

Anonymous said...

Nie noszę, ale te co pokazałaś są nawet fajne. ;)

Karolina said...

Swietne koszulki :) Mam podobną do Twojej drugiej, z tygrysem i bardzo ją lubie ;)

Kaasiaacee said...

Ta druga <3

Patinka said...

fajne bluzki :)

idzasta said...

Nie spotkałam się jeszcze z takimi motywami, ale bardzo mi się podobają :) Chętnie kupiłabym sobie taką bluzkę :)

Stefcio said...

ta na ramiączkaa leepszaa :D

rosaelle said...

Super bluzki! :)

Marzena said...

Genialne bluzki ! Ja osobiście uwielbiam motywy zwierzęce ! Poczynając od panterki i zebry kończąc na grafice z tygrysem, lwem czy wilkiem ! Sama poluję na podobny top :) Pozdrawiam x


http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

GumiJagoda said...

świetne *.*

Alicja Waligóra said...

awww jestem w obu zakochana, zazdroszczę Ci ich ♥

maua said...

swietna ta pierwsza bluzka !! zapraszam do mnie :)

www.illicitfashion.blogspot.com

Nelia . ♥ said...

Jakoś nie kręci mnie ten motyw, ale ta druga jest całkiem fajna . ;)
Oczywiście obserwuję . ;D

Niallerowa ♥ said...

Bardzo ładna ta pierwsza ;D

sue said...

uwielbiam ten motyw <3

Vivid said...

Printy świetne!!

Vivid said...

Printy świetne!!

Aga said...

ja lubię! :) zapraszam na nowego posta :>

Aengie said...

śliczna!

Klara said...

świetnie wyglądają ;)

Anonymous said...

czarny top jest mega

Anonymous said...

bardzo, bardzo lubię zwierzęce motywy! :)
bardzo podobają mi się te bluzeczki! ;3


Zapraszam do nas -> http://ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com
Daria.

Anonymous said...

Ja bardzo lubię ;) Bardziej przypadła mi do gustu ta druga koszulka ;))

w wolnej chwili zapraszam do mnie na news;)

optymistka. said...

bardzo ładne są ;) !

Victoria said...

Świetne zdjęcia...; )

IZA said...

ja uwielbiiiiaaaam, szukam body w motywie zwierzycem i znalezc nie mogee;D obserwuje!

inspiracjanadzis said...

tak, tak, ja lubię bardzo, ale tak jak piszesz, z umiarem :)
Pozdrawiam:)

deleks said...

Ja lubię kiedy zwierzęta pokazywane są na ubraniach, jednak nie lubię centek etc. Pierwsza bluzka z new yorkera jest cudowna! <3
zapraszam, http://deleks.blogspot.com/

Unknown said...

ciekawy blog.. zapraszam do mnie - co do tych zwierzęcych motywów to nie za bardzo je lubię :))

ywy said...

aaale zajebiste :o

Anonymous said...

Fajne : D

sue said...

dziekuje i pozdrawiam serdecznie ;))!

Lorajna said...

lubię, ale sama jeszcze nie mam koszulki w tym stylu ;-)

pozdrawiam

Różowa Szminka said...

A ja nie przepadam za motywem zwierzęcym. Coś do mnie nie przemawia.

Anonymous said...

Tak średnio z tymi motywami.
nowy post u mnie;)

kadik babik said...

no genialne

Kinga said...

śliczna ta druga bluzka. :)

Paula said...

Zwierzęce motywy mogą być ciekawe, ale z nimi bardzo łatwo można uzyskać kiczowaty wygląd. Osobiście nie posiadam zbyt wiele takich ciuchów.

sue said...

dziekuje :D:>

Natalie Leung said...

that shirt looks so great! love it. now following!

natalie
http://lucyandtherunaways.blogspot.com

CHRIS said...

Ladnie ;)
a dzis juz poczatek weekendu ;)

An said...

genialne bluzki!
lubimy, lubimy, lubimy :)

. said...

Świetne bluzki!

Oczytana said...

Nie lubię bluzek z motywem zwierzęcym.

Weronika said...

Masz bardzo fajnego bloga, ciekawy wygląd, super notki !
Myślę, że będę tu wpadała bardzo często ! *.*
obserwuję, komentuję i liczę na to samo z twojej strony , zapraszam : http://u-must-stay-strong.blogspot.com/

PIĘKNY NAGŁÓWEK ! ZAZDRO XD