5/24/2012


witajcie! nie wiem w sumie od czego zacząć. jest to mój pierwszy blog związany z modą. dziennie odwiedzam setki modowych blogów i sama postanowiłam tutaj spróbować. nie jestem typem osoby, która promuje nowe trendy, wybieram ciuchy, które mi się po prostu podobają. póki się nie rozkręcę będzie to blog o codzienności, z czasem, gdy nabiorę pewności co do tego przedsięwzięcia możliwe, że zacznę wstawiać outfit'y. mam nadzieję, że razem spędzimy fajnie i mile ten czas. a więc zaczynamy!

wielkimi krokami zbliżają się wakacje. wszystkie rozglądamy się za kostiumami kąpielowymi. osobiście mam ogromnego fioła na punkcie strojów, momentami zastanawiam się czy nie popadłam w jakiś zakupoholizm. przyznam, że w tegorocznych ofertach sklepów zbytnio nie mam swoich faworytów, ale jak najbardziej jestem fankom zeszłorocznych kolekcji. około dwóch tygodni temu udało mi się upolować przepiękny strój z h&m'u z kolekcji fashion against aids. jak tylko zobaczyłam go na stronie h&m'u w lutym, to wiedziałam, że muszę go mieć! kostium ma tradycyjny krój, ale za to niepowtarzalne wzornictwo. a co najważniejsze, kupując rzeczy z tej kolekcji wspieramy kampanię przeciwko aids i hiv! cieszę się, że i ja mam jakiś swój mały udział w tej akcji. gdybym tylko mogła, to z pewnością kupiłabym większość rzeczy z tej kolekcji. marzyły mi się jeszcze szorty, ale gdy odwiedziłam sklep, ich już nie było. na allegro liczą sobie za nie około dwustu złotych, a więc póki co podziękuję.


h&m fashion against aids 29,90 pln + 29,90 pln


a wy jakie kostiumy wybrałyście w tym sezonie? dobranoc.

30 comments:

Chippie said...

ladny ;)

Angela said...

Ja w tamtym roku zakupiłam kostium kąpielowy w butiku yns ; )) Twój jest bardzo fajny!

Paula said...

to tylko tak wygląda na zdjęciu ;d

Shopaholic said...

super jest ten kostium :) też się nad nim zastanawiałam.

Domi said...

świetny jest ten kostium ;)

deleks said...

:o świetny kostium! baaaardzo mi się podoba :) obserwujemy?
http://deleks.blogspot.com/

rosaelle said...

Śliczny jest!

swag said...

świetny ten kostium! *.*

Anonymous said...

świetny!:)

Stefcio said...

mam podobny :D Ślicznyy <3

sue said...

mega ;)

i z a said...

jest śliczny!^^
___
dziękuję;*

k a m i l a said...

świetny kostium :D
ja mam kolorowy^^

A. said...

życzę powodzenia;) Świetny kostium;) ja jeszcze nie mam, ale kto wie:D

Malgoose ♥ said...

ja jeszcze sobie nie sprawilam nowego bikini, ale nudno pozostane przy swoich kolorach - rozach, morelach lub blekitach :)

Aengie said...

ciekawe wzorki :D

Sami said...

O nie! Zakochałam się w tym kostiumie!:OO

Anonymous said...

Ja jeszcze nie wybrałam ;/ Ale ten jest śliczny ;D

inspire me said...

fajny ten kostium :) powodzenia w prowadzeniu bloga !

magdalena ; ) said...

bardzo fajny ;D
pozdrawiam i zapraszam ;D

Alicja Waligóra said...

łaa świetny kostium *-*

montmartre said...

świetny ten strój ;) powodzenia w prowadzeniu bloga!

Paula said...

Powodzenia w prowadzeniu bloga :)

eustazja said...

Śliczny :)

utkaaa said...

piękny <3
Pozdrawiam Julka :)

sue said...

strój jest bajeczny <3

modezirkus. said...

swietny kostium !:)
Love the colors!
xx
http://cirqueduseneca.blogspot.de/

Katy Mage said...

Amazing shirts!
Following you! Stop by sometimes :)
http://dare2wear.blogspot.com/

Oczytana said...

boski kostium<3

Mi vestido de lentejuelas said...

Hi dear!!You have a little present in my blog,I hope you like!!
The blog is in spanish so translate it to understand good
kisses